مشاوره خرید تخت معاینه

تخت معاینه بسته به نوع کاربرد در مراکز مختلف و کارایی متفاوت در طول معاینه ، انواع و اقسام مختلفی دارد  .

به طور مثال تختی که در مراکز سونو گرافی استفاده می شود ارتفاع کوتاه تری(ارتفاع تخت ۶۵ سانتی متربرای سونو گرافی-ارتفاع تخت ۷۵ سانتی متربرای تخت عمومی ) نسبت به  تخت های معاینه دیگر دارد .

ابتدا باید مشخص شود نیاز تخت برای چه مرکز و چه نوع کاربردی دارد .

همه ی اطلاعات مورد نیاز برای خرید تخت در ویدیو و متن زیر وجود دارد پس پیشنهاد می شود قبل از خرید تخت حتما ویدیو زیر را تماشا کنید و متن را به طور کامل مشاهده کنید .

نکات مهم حرید تخت معاینه :

کیفیت تخت معاینه به چند نکته بستگی دارد :

۱- پایه ی تخت : A. پایه ی تخت تاشو می باشد که به نسبت پایه های ثابت استحکام قابل قبولی ندارد .

B.پایه ثابت : تخت معاینه پایه ثابت دارای استحکام بسیار بالایی می باشد از نکات قابل توجه می توان به رنگ الکترواستاتیک ، جوش CO2 ، خم یکپارچه اشاره کرد .

۲-زیره ی تخت : A. زیره ی چوبی : زیره ی چوبی تخت شکل قدیمی این محصول می باشد که استحکام مناسبی ندارد .

B.زیره ی ام دی اف MDF : تخت زیر ام دی اف مدل بهبود یافته ی مدل زیر چوب می باشد که کیفیت قابل قبولی نسبت به زیره ی چوب دارد و تقریبا نیاز اکثر مراکز درمانی را بر طرف می کند ولی مساله ای که دارد بعد از مدتی تخت شروع به ایجاد صدا می کند ولی به طور کلی محصول نسبتا مطلوبی می باشد و

C. زیره ی فلزی(آهنی) : تخت زیر فلز دارای استحکام بسیار بالایی نسبت به محصولات زیره ی چوبی و ام دی اف دارد به طوری که هر بیمار با هر وزنی را تجمل می کند و طول عمر بسیار بالایی دارد و بدون ایجاد صدا مدت طولانی کار می کند و محصولی با کیفیت برای همه ی مراکز مثل مراکز سونوگرافی ، لاغری ، قلب ، گوارش و…  می باشد .

۳- فوم : A. فوم پلی اتیلن که روی تخت معاینه زیر چوب و زیر ام دی اف می باشد که بعد از مدتی فرو رفتگی بر روی تخت زیر چوب و تخت ام دی اف ایجاد می شود و طول عمر بالایی ندارد .

B. فوم سرد که بر روی تخت زیر فلز نصب می شود و دارای طول عمر مطلوبی می باشد به طوری که هم حالت شکل پذیری بسیار بالایی دارد و انعطاف پذیری مناسب کالا باعث می شود بیمار احساس ارامش بیشتری داشته باشد . فوم سرد در طولانی مدت فرو نشست ندارد و همین خاصیت باعث می شود که محصول بعد از مدت ها کار بدون فرو رفتگی و نشست باهمان سال های بسیار کار کند .

۴- رویه ی چرم مصنوعی : A. رویه ی چرم مصنوعی معمولی که در اکثر صنایع استفاده می شود که با ضخامت های مختلف  و رنگ های متنوع وجود دارد ولی مخصوص کار پزشکی نیست .

B. رویه ی چرم مصنوعی (easy claen)  ایزی کلین که ه معنای چرم مصنوعی آسان تمیز شونده می باشد ، کاربری آن در تخت معاینه باعث حداقل نفوذ گردو خاک می شود محیطی پاک برای شما فراهم می آورد ، در مقابل مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد ، در طولانی مدت لایه های چرم از بین نمی رود و به طور کلی ایده آل ترین چرم برای تجهیزات پزشکی که تخت را هم شامل می شود چرم مصنوعی (easy claen) ایزی کلین می باشد .

قیمت تخت معاینه:

قیمت تخت معاینه  بستگی به عوامل کیفی تخت معاینه دارد و برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه تخت معاینه در سایت صنایع پزشکی خاکباز مراجعه کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *