مقاله ها

ویژگی های تخت بیمارستانی برقی

ویژگی های تخت بیمارستانی برقی

استفاده از تخت بیمارستانی برقی برای بیمارستان‌ها، راحتی و انعطاف‌پذیری را با هم ترکیب می‌کند تا فعالیت برای کاربران و مراقبین به سادگی تر و دلپذیرتر شود ، تخت برقی به یک پریز متصل می‌شود و کاربر آن را با کنترلی که به کنار تخت متصل است، کنترل می‌کند.

این برق، کاربر را قادر می‌سازد تا تخت را در موقعیت‌های مختلف قرار دهد و نیازی به کار دستی فیزیکی برای کنترل تخت بیمارستان نیمه برقی یا دستی نداشته باشد ، تنظیم موقعیت‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا ارتفاع پشت تخت را تا ۹۰ درجه افزایش دهد.

همچنین بخش پایینی تخت نیز قابل تنظیم است که می‌تواند به افزایش راحتی و گردش خون در اندام‌های پایین کمک کند.

قدرت تخت های بیمارستانی تنظیم زوایای تخت را آسان می‌کند ، کاربر می‌تواند با استفاده از کنترل دستی خود موقعیت را تغییر دهد و نیازی به منتظر ماندن کارکنان یا اعضای خانواده برای انجام آن ندارد ، علاوه بر کنترل زاویه پاها و سر، او می‌تواند ارتفاع تخت برقی را نیز تغییر دهد.

اگر نیاز به خروج از تخت باشد، می‌تواند میزان تخت را کاهش دهد تا فرآیند بهتر و ایمن‌تر شود؛ سپس آن را بالا برده تا به مراقبان اجازه دسترسی به بیمار را بدهد. این آزادی حرکت می‌تواند احساس استقلال کاربر را ارتقاء دهد.

برای مراقبان، ویژگی‌های ایمنی نیز وجود دارد تا بیماران را محافظت کند. کنترل دستی دارای یک قفل کنترلی در پشت دستگاه است که مراقب می‌تواند با استفاده از یک سوئیچ کلید این ویژگی را فعال کند.

چه نوع تشکی می‌توان با تخت برقی بیمارستان استفاده کرد؟

شما باید یک تشک با فشار کم‌تر خریداری کنید که با تخت قابل تنظیم باشد ، لایه پایه‌ی سفتی و مقاومت برای عمر هر تشک ارائه می‌دهد، در حالی که لبه دور تشک یک سطح سفت را ارائه می‌دهد که در هنگام انتقال به بیرون از تخت، پشتیبانی می‌کند.

بیشتر تشک‌های معمولی کار نخواهند کرد – تشک مناسب برای پایه قابل تنظیم باید تا حدی خم و انعطاف‌پذیر باشد که همچنان دارای سلامت ساختاری باقی بماند.

ویژگی های تخت بیمارستانی برقی

ویژگی های تخت بیمارستانی برقی

همچنین باید به طور مناسب در لبه‌های کنار و پایان تخت بدون محکم شدن قرار گیرد ، استفاده از یک تشک ناسازگار می‌تواند منجر به آسیب شود، زیرا اجزای بدن ممکن است در هر فضایی گیر کنند.

ممکن است توجه داشته باشید که تشک های تخت برقی بیمارستان به اندازه‌ی تشک‌های استاندارد ضخیم نیستند ، دلیل این امر این است که تشک‌های ضخیم به خوبی خم نمی‌شوند ، هر چه تشک ضخیم‌تر باشد، در هنگام بالا و پایین بردن سر و پا، تخت کوتاه تر می‌شود.

همچنین خطر ایجاد فشار زیاد بر قطعات برقی وجود دارد که می‌تواند منجر به آسیب شود.

مواد استفاده شده برای پوشش سطوح تخت‌های برقی بیمارستان باید از مواد قابل شستشو و ضد عفونی کننده  باشد ، همچنین از ترکیب قطعات اصلی استفاده می‌کنند تا طراحی راحت، عملکرد بیشتر و سطح بالایی از استفاده عملی را ارائه دهند.

تخت‌های بیمارستان کاملاً برقی معمولاً برتری دارند در آسانی استفاده و مقدار تنظیم‌پذیری که ارائه می‌دهند. عملکرد کاملاً برقی که با استفاده از یک کنترل دستی انجام می‌شود به کاربر امکان می‌دهد تا تخت را به منظور برآورده کردن نیازهای خود قرار دهد بدون انتظار کمک رساندن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *