تخت برقی, تخت بیمارستانی, تخت دو شکن, تخت سه شکن, تخت یک شکن, مقاله ها

تاثیر مواد اولیه بر تخت بیمارستانی 

تخت بیمارستانی

تاثیر مواد اولیه بر تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی برند همه تجهیزات و وسایل از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده است که مستقیم بر روی کیفیت تخت بیمارستانی تاثیر گذار هستند .

تخت بیمارستانی منهای اینکه برقی باشد یا مکانیکی  از مواد اولیه ابتدایی مثل آهن مواد پلاستیک بیمارستانی ای دی اس که معروف به فایبر می‌باشند و رنگ ها بیمارستانی  کیفیت جوشکاری و تجهیزات و دستگاه هایی که مواد اولیه را آماده رساندن کالا به محصول نهایی می کنند تشکیل شده است .

تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

مراحل تولید تخت بیمارسانی :

همه این مراحل در تولید تخت تاثیر مستقیمی دارند و اینکه این مراحل توسط چه دستگاههای انجام شود تاثیر مستقیم دارد .

اما مهمترین مسئله که  بر روی مواد اولیه کیفیت محصولات نهایی تاثیرگذارند تجهیزات و امکانات کارخانه تولید تخت بیمارستانی می باشد تصور کنید اهنی که در تخت ها و تجهیزات به کار می‌رود به ضخامت و اندازه تقریباً در سراسر کره زمین دارای کیفیت یکسان و از لحاظ کیفیتی در زیادی با یکدیگر نیستند و این که چه تجهیزات و امکاناتی می‌توانند این مواد اولیه را به محصول نهایی تبدیل کند بسیار تاثیرگذار است .

عمده ترین مواد اولیه که در تخت بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد فلز آهن می باشد که با توجه به ضخامت اندازه و سایز مورد نظر با بیشترین دقت و حساسیت تهیه شده تمامی مراحل تولید برق بیمارستانی از جمله تخلیه آهن اندازه گیری آهن برشکاری و جوشکاری رنگکاری و سوار کردن آهن بر روی تحت بیمارستانی به وسیله دستگاه های مدرن و به روز انجام می شود .

همچنین در تولید تخت بیمارستانی نظارت  کادر فنی بر روی محصولات با دقت بالای انجام می گیرد که همین امر موجب شده که تحقیق بیمارستانی در صنایع پزشکی خاکباز در بالاترین رده کیفیتی قرار بگیریم .

مواد اولیه که  بعد از آهن در تخت بیمارستانی به صور.پت عمده مورد استفاده قرار می گیرد مواد اولیه ای بی اس یا فایبر می‌باشد که سطح تخت را پوشش می دهد قسمت تاج تخت یا سر تخت ها را پوشش می دهد قسمت حفاظ یابد زایی تلخ از مواد اولیه تهیه شده است.

در تولید قسمت های فایبر به عنوان دخالت ندارد به همین علت کیفیت محصول بسیار بالا می‌رود همچنین نظرت کاردیف نیز همچنان در تولید تجهیزات ادامه دارد.

رویه های فایبر طرح وسیله دستگاه پرس وکیوم تولید می شود و قسمت های تاج و تخت یا سرتخت وسیله دستگاه های تاثیر انجام می‌شود و همچنین مفصل ها و ارتباطات نیز به وسیله دستگاه تعزیه انجام می شود .

مسئله بعدی در تولید تخت بیمارستانی کیفیت جوشکاری می باشد که به وسیله دستگاه های جوشکاری پیشرفته با نام دستگاه های جوشکاری co۲ معروف می باشد که بالاترین کیفیت جوشکاری را بر روی محصول پیاده می‌کند .

همچنین برخی از قسمت های به وسیله ربات های جوشکاری  انجام می شود که دخالت دست در این مرحله از تولید صفر است که همین امر باعث شده کیفیت قطعات و تجهیزات در افزایش می یابد .

مرحله بعدی تولید بیمارستان می باشد که این مرحله به وسیله اپراتور  انجام می شود و پس از پخش رنگ پودری در سطح ۵ محصول داخل کوره قرار می گیرد و پس از پخته شدن رنگ محصول نهایی آماده تحویل به قسمت پزشکی خاکباز می باشد .

در قسمت مونتاژ با دستگاه های پیشرفته حالت را حداقل می کند مراحل مونتاژ آغاز می شود و با نظارت کادر فنی  ادامه دارد تا این  محصول در بالاترین کیفیت قرار گیرد و در نتیجه رضایت مشتری ما تمام تلاش های مجموعه گروه صنعتی صنایع پزشکی خاکباز میباشد .

تمامی تجهیزات و امکانات سوار شده بر روی تخت بیمارستانی پزشکی آواز از بالاترین کیفیت  برخوردار می باشد .

تفاوتی نمی کند شما چه مقدار برای خرید تخت بیمارستانی هزینه می‌کنیم اگر حداقل هزینه را هم داشته باشی صنایع پزشکی خاکباز برای محصول نهایی ارزش بسیاری قائل است و اجازه نمی دهد که کار بی کیفیت دست مصرف کننده برسد و تمامی مراحل تولید را با داشتن کادری مجرب و با تجربه زیر نظر دارد تا با کیفیت ترین محصول نزد مشتری قرار گیرد  .

باز با دارا بودن خط تولید  تخت بیمارستانی و داشتن دستگاه و تجهیزات مدرن و به روز آماده تولید و تجهیز وسایل مراقبت از بیمار از جمله تخت بیمارستان می باشد

در بازار مشاهده شده است که  برخی طرح های بیمارستانی با کیفیت بسیار پایین و حداقل امکانات تولید و روانه بازار شده اند که از لحاظ کیفیت بدنه امکانات از حداقل ها هم برخوردار نمی باشد .

تخت بیمارستانی تولید شده در صنایع خاکباز  بعد از گذشت و سپری کردن تمامی مراحل تولید تست نهایی روانه بازار می‌شود .

از بیمارستانها و مراکز درمانی و درمانگاه هایی که قصد تجهیز مراکز خود را دارند  دعوت به عمل می آورد که برای تماشای مراحل تولید به کارخانه صنایع پزشکی خاکباز با هماهنگی قبلی به کارخانه صنایع پزشکی خاکباز تشریف بیاورید به از کیفیت محصول نهایی اطمینان خاطر پیدا کنید و برای عقد قرار داد کاملاً با خیال راحت و آسوده تجهیز مرکز خود را به ما بسپارید .

صنایع پزشکی خاکباز با بیش از پنجاه سال سابقه تولید تجهیزات بیمارستانی و بیمارستانی  از پیشگامان صنعت پزشکی در کشور می باشد که با اعتماد شما عزیزان و همراهان همیشگی این آوازه برازنده گروه صنعتی صنایع پزشکی خاکباز شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *