تخت برقی, تخت بیمارستانی, تخت دو شکن, تخت سه شکن, تخت یک شکن, مقاله ها

تخت بیمارستانی سه شکن چه کمکی به بیماران می کند

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی سه شکن چه کمکی به بیماران می کند

سوالی که برای خریداران تخت بیمارستانی سه شکن پیش می‌آید این است که تخت سه شکن چه کمکی به بیماران می کند ؟

آیا این تخت بیمارستانی  برای بیماران مفید است ؟؟

آیا تخت بیمارستانی سه شکن انتظاراتی را که بیمار و پرستار بیمار از آن دارد برآورده می کند؟

آیا این تخت مطابق با شرایط و مشکلات بیمار می باشد؟

برای جواب این سوال باید به اطلاعاتی دسترسی داشت این اطلاعات شامل اینکه بیمار چه مشکلی دارد آیا توانایی حرکت دارد توانایی آمد و شد دارد می تواند کارهای روزمره خود را انجام بدهد یا خیر می تواند غذا بخورد می تواند به سرویس بهداشتی و حمام برود و بدون نیاز به پرستار و کارهای خود را انجام دهد .

تخت بیمارستانی سه شکن برای کیست ؟

اگر شما بیماری دارید که مشکل حرکتی دارند و توانایی این جا به جا شدن را ندارند و برای این امر نیاز به فرد دومی دارد باید به شما پیشنهاد کنیم که برای بیمار خود از تخت سه شکن استفاده کنید .

تخت بیمارستانی  سه شکن کمک می‌کند که بیمار در بهترین حالت استراحت قرار بگیرد به طوری که وقتی زیر سر بیمار بالا می آید شما میتوانید به وسیله اهرم دوم زیر ران پا و زیر ساق پای بیمار را حرکت بدهیم و از سرخوردن بیمار که در بین بیماران بی حرکت و کم حرکت بسیار شایع است جلوگیری کنیم.

این امر کمک می کند که بیمار دچار کوفتگی بدن شود به این ترتیب که هنگامی که شما زیر سر بیمار را بالا می آورید وزن بالا تنه بیمار بر روی نشیمن می افتد و این وزن که بر روی نشین می افتد فشار بسیار شدیدی بر روی بدن بیمار ایجاد می‌کند وزن بالا تنه فشار عمده خود را به ستون فقرات وارد می‌کند و بیمار دچار کمر درد بسیار شدید می شود .

تداعی تخت بیمارستانی  سه شکن و بدن بیمار :

تصور کنید فردی سالم در طول ۲۴ ساعت شبانه روز به مدت یک هفته زیر سر خود را بالا قرار دهند و فشار بر روی نشیمن می افتد چه اتفاقی برای فرد سالم می افتد ؟

تصور کنید این امر برای فردی که به طور کلی یک مشکل بزرگ مثل کهولت سن دارد بیافتد .

چه دردی برای بیمار ایجاد میشود ؟؟

درد غیر قابل تحمل در ستون فقرات بیمار می‌پیچد این درد باعث بی قراری بیمار و باعث بروز مشکلات جدی در بیمار می شود و اکثر این بیماران به علت عدم توانایی صحبت و حرف زدن نمی توانند مشکل خود را بیان کنند و از درد فقط ناله می کند .

تخت سه شکن کمک می‌کند این اتفاق برای بیمار به چند تنگ ترین شکل ممکن بیفتد فشاری که بر روی کمر بیمار قرار دارد و به مدت طولانی این اتفاق برای بیمار می افتد ، دردی غیر قابل تحمل می باشد .

این در برای فرد عادی و سالم هم قابل تحمل نیست شما در این شرایط فردی که به طور کلی یک مشکل بسیار بزرگ را دارد تصور کنید .

نکات تخت بیمارستانی سه شکن :

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت که بیمارانی که مشکل عدم تحرک به توانایی حرکت کردن ندارند بهترین حالت تخت برای آنها تخت سه شکن می باشد .

باز هم یک مسئله پیش روی خریداران این محصول می باشد اینکه آیا تخت را برقی تهیه کنند یا تخت مکانیکی خریداری کند پاسخ این سوال بسیار ساده است شما با توجه به وضعیت بیمار خود باید تخت را انتخاب کنید و اینکه آیا تخت برقی و تخت مکانیکی از لحاظ کاربرد چه تفاوتی دارند حرف تبلیغاتی بیش نیست همه امکاناتی را که تحت فشار شکن مکانیکی دارا می باشد را تحت شکنجه دربردارد تنها تفاوت تخت سه شکن برقی در تنظیم ارتفاع این طرح می باشد .

آن هم به لطف موتورهای قدرتمند این اتفاق برای تخت سه شکن برقی می‌افتد ولی از لحاظ امکانات و اینکه این تخت مناسب بیمار باشد تفاوت ای برای بیمار و همه دشواری‌ها و سختیها بر گردن پرستار می باشد .

پرستار هم با توجه به تجربه و نیازهایی که دارد می‌تواند بین تخت برقی و مکانیکی یک طرف را انتخاب کند که همه این مسائل با توجه به وضعیت مریض صورت می گیرد و در مرحله آخر به میزان بودجه یا هزینه‌ای که شما می خواهید برای خرید تخت صرف کنید دارد .

تخت بیمارستانی سه شکن و پرستار مکمل های درمان بیمار می باشند البته بیمار نیاز به وسایل دیگری هم دارد مانند تشک مواج و  صندلی چرخدار .

نتیجه نهایی متن بالا این است که شما باید در حین خرید تخت بیمارستانی و وضعیت بیمار را لحاظ کنید و بر اساس مشکلات بیمار تحقیقات تهیه نمایید .

تخت بیمارستانی  سه شکن چه مشکلی را حل می کند :

از بیمارانی که مشکل حرکتی دارند و توانایی جابجایی شدن به انجام امور شخصی مانند رفتن به سرویس بهداشتی و حمام و ندارد بهترین حالت خرید تخت بیمارستانی برای آنها تخت بیمارستانی سه شکن می باشد که ایده آل ترین وضعیت برای استراحت و خوردن و آشامیدن را برای بیمار بر روی تخت فراهم می کند هم چنین پرستار هم بهترین وضعیت ممکن را دارد دیگر بیمار از روی تخت بیمارستانی می‌خورد که پرستار بخواهد آن را بالا بگیرد بهترین حالت برای خوردن غذایی بیمار می‌تواند به آن را بدهد برای جابجا شدن آوردن بر روی ویلچر و انواع و اقسام کارهایی که با بیمار قرار است انجام دهد بر روی این طرح تعبیه و طراحی تولید شده است .

همچنین برای خرید دیگر تجهیزات نگهداری از بیمار مانند ویلچر و تشک مواج بازهم باید نیازها و مشکلات بیمار را بررسی کرد و بر اساس آنها در را تعیین تصور کنید بیماری را که نیازمند یک داروی خاص است و ما برای آن بیمار یک داروی که مد نظر خودمان را تهیه کنیم چه اتفاقی برای بهبودی بیمار رخ نمی‌دهد زیرا این بیماری این دارو را نیاز دارد و داروی دیگری به درد مشکل این بیماری و شما در همه مراحل خرید تجهیزات برای بیمار یا عزیزتان باید این مسائل را لحاظ کنیم برای مشاوره هم می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید .

چه مدل تخت بیمارستانی بخریم ؟

پیشنهاد صنایع پزشکی خاکباز برای خرید طرح های بیمارستانی خرید تخت بر اساس مشکل بیمار می باشد و اینکه شما بیایید صرف اینکه یک تخت برقی تهیه کنید تمام مشکل را حل نکرده ایم بلکه فقط هزینه خود را اضافه نموده ایم این مسئله که تخت برقی با امکانات ترین و پر آپشن ترین تخت موجود در بازار است حرفی تبلیغاتی بیش نیست و شما به جای این که یک تخت برقی بدون داشتن اطلاعات و امکانات و خاموش بودن به مشخصات آن یک تخته مکانیکی ولی اساسی و درست برای بیمار خود تهیه کنید .

امروز در بازارهای تجهیزات پزشکی تبلیغات و تمرکز بر روی تخت های برقی است علت آن هم سود تخت برقی می باشد و بیمار و پرستار مریض را به سمت تخت برقی سوق می‌دهد که با خرید این طرح تمامی مشکلات بیمار حل می شود جالب است بدانید وقتی شما تخت تهیه می‌کنیم این مشکلات حل نمی‌شوند بلکه کمکی می کند که شما به وسیله آن می توانید از بیمار خود راحت تر پرستاری کنید و دیگر بیمار آزار و اذیت و زجر کشیدن  شرایط بدون تخت را ندارد

به طور کلی تخت سه شکن کمک می کند نیما در راحت ترین و آسوده خاطر ترین حالت ممکن قرار می گیرد و پرستار برای رسیدگی به امور بیمار مانند جابجایی غذا و دارو دادن به بیمار در راحت ترین حالت ممکن قرار می گیرد در واقع تخت سه شکن اصلی ترین دستیار پرستار و مکمل درمانی بسیار مطلوبی برای بیمار می باشد که هم از لحاظ فیزیکی به بیمار کمک می کند که بیمار دچار تنش و کوشش در بدن شود هم برای پرستار و وضعیتی را فراهم کند که کمتر آموزش شکلات فیزیکی روبرو شود و بتواند تمرکز خود را برای درمان بیمار از دست ندهد در این شرایط که بیشتر پرستار باید برای جابجایی بیمار کند بهتر پرستار خسته می شود و می تواند کارهای بیمار را به خوبی انجام دهد و یا به بیمار نمی تواند به خوبی توجه کند و رسیدگی بیمار در این شرایط بسیار ضعیف می شود .

پس به طور کلی طرح‌های بیمارستانی به چند دسته اصلی تقسیم می‌شود تحت یک شکن که فقط قسمت سر تخت بالا می آید تا ۹۰ درجه تخت ۲ شکن که به قسمت سر بیمار قسمت زیر پای بیمار هم تکان می‌خورد و همزمان هم قسمت سر به هم قسمت ها بالا می آید که این مدل از تقوا برای بیمارانی که مشکل شکستگی زانو به پایین دارند و قرار است کار خود را بالا ببرم از پایین بیاورند طراحی و تولید شده است .

برای درک بهتر شما تصور کنید هنگامی که پای خود را به یک کشتی و یک سطح شیبدار قرار می‌دهیم که وزنی بر روی نشیمن می‌افتد حالا به اضافه وزن بالا تنه را اضافه کنید و در طول روز و در طول چندین ساعت این مشکل را در نظر بگیریم .

مدل نهایی و مدل تخت بیمارستانی تخت سه شکم می باشد که هنگامی که سر بیمار بالا می آید شما می توانید زیر ران پا و زیر پای بیمار را به وسیله اهرم زاویه دار کنید و جلوی سر خوردن بیمار از زیر در سمت چپ آن را بگیریم .

به هر ترتیب تخت بیمارستانی سه شکن کامل ترین و بهترین طرح از لحاظ امکانات برای بیماران می‌باشد که توانایی را ندارند و برای جابجایی و انجام امور خود به پرستار و یک مراقب نیاز دارند اما به شما توصیه می کنیم که این خرید تخت بیمارستانی به نکات فوق دقت کنید که بهترین انتخاب را برای بیمار خود داشته باشیم  که بیمار در بهترین وضعیت قرار بگیرد و دچار مشکلات بعدی پس از خرید تر نشود و بهترین را انتخاب کنید .

صنایع پزشکی خاکباز آماده ارائه تجهیزات و خدمات خود به مراکز درمانی بیمارستان ها و افرادی که قصد بیمارستانی را دارند می باشد همچنین برای دریافت مشاوره جهت خرید تجهیزات نگهداری بیمار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید که با کمال میل آماده ارائه انتقال اطلاعات تجربی آن و نکات خرید تجهیزات نگهداری بیمار در منرل هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *