تخت برقی, تخت بیمارستانی, تخت دو شکن, تخت سه شکن, تخت یک شکن

تخت سه شکن چیست

تخت بیمارستانی سه شکن

 تخت سه شکن چیست

تخت سه شکن چیست این سوالی است که برای همه خریداران تخت بیمارستانی پیش می آید سوال این است که هنگامی که فرد بر روی تخت استراحت می‌کند تخت سه شکن امکانات کافی برای استراحت مفید بیمار را دارا می باشد .

چرا تخت سه شکن :

آیا از تخت سه شکن کامل تر و جامع تر هم موجود است ؟

آیا تخت سه شکن می‌تواند مشکلات مریض را تا حدودی رفع و رجوع کند یا خیر ؟؟؟

جواب این سوال به شرایط بیمار هم بستگی دارد که آیا هنگامی که شما برای بیمار خود تحت را تهیه می کنید مطابق با مشکلات مریض شما می باشد این تخت یا خیر .

تخت سه شکن

تخت سه شکن چگومه کار می کند ؟

تخت سه شکن با دو اهرم که اهرم اول زیر سر بیمار را زاویه دار می کند و با اهرم دوم به زیر ران پا و ساق پای بیمار را زاویه دار می کند کار می کند .

این مدل از تخت بیمارستانی برای بیمارانی که مشکل کلیه حرکتی و یا سخت حرکتی دارند تولید شده است طرح و الگوی این طرح از طرح و الگو های اروپایی نشأت گرفته است و همه استانداردهای لازم برای استراحت یک بیمار که توانایی هرکس را ندارد دارا می باشد .

همه این مسائل و پیچیدگی‌های تخت بیمارستانی به علت پیچیدگی در مشکلات و معضلات بیماری می باشد همه تلاش ها و تمهیدات بر این است که هنگامی که بیمار بر روی تخت بیمارستانی استراحت می کند به طور کامل رضایت داشته باشد و راحتی بیمار به طور کامل فراهم شده باشد در اینجا به این نکته اشاره می‌کنیم که در تخت سه شکن چه مشکلات و معضلاتی از بیمار حل می‌شود .

اولین مسئله‌ای که تخت سه شکن ایجاد می کند به وسیله آن می توان زیر سر بیمار را شیب داد و برای غذا دادن به بیمار و همچنین ارتباط چشمی و استراحت عمومی بیمار در طول روز شرایط خوبی را ایجاد می کند .

به طور کلی تخت سه شکن تختی است که برای بیمارانی که حرکتی دارند یا به هر دلیل و علتی نمی توانند فعالیت ها و کار های خود را مثل راه رفتن دستشویی رفتن غذا خوردن را بدون کمک فرد دیگری انجام دهند یا به طور کلی بر روی تخت می کنند  بسیار مناسب می باشد .

اگر بیماری داریم که از این مشکلات را ندارد و نمی تواند  کارهای خود را انجام دهد و نیاز به کمک فرد دیگری یا به نوعی کمک به پرستار در آن به شما توصیه می کنید تهیه کنید که برای بهبودی بیمار بسیار مفید است و اگر قرار باشد فردی در منزل بسیاری از مشکلات پرستار را حل میکند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *